روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

بهمن 94

1394/11/15 14:36
نویسنده : مامان مهدیه
553 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم چند روزی حسابی سرما خورده بودی.خداروشکر خوب شدی.

خانم رضاپور داره میره مسافرت ،دیروز مامان جون صغری از رامسر اومد که روزانا خانم 

نگه داره.خیلی خوشحال شدیم.شما هم با دیدن مامان جون سریع رفتی پیشش.

این روزها باید اسباب کشی کنیم.متاسفانه مجبوریم جابه جا بشیم.خیلی سعی کردیم 

خونه بخریم ولی جور نشد.از بس که دنبال خونه بودیم همش میگی بریم خونه جدید

ببینیم.

چند روز پیش به من گفتی مامانی من عاقلم اولش نفهمیدم چی میگی،دوباره گفتی

مامان جونی میگه روزانا عاقله.خیلی باهوشی ماشالا.بقول خودت کلانتری

 

 

 

اینم کادوی 22 ماهگیت که منو بابا برات خریدیم کلی خوشحال شدی.تو کیش اصلا تنوع نداره

خیلی وقت بود که برات سفارش داده بودم رنگ صورتی بیارن آخر هم نیاورد دیگه قرمز خریدی

مدل های مختلف نماز خوندنت

 

عاشقتم

   نفسمی

همه کسمی

پسندها (8)

نظرات (3)

.•♥خواهری بلور ♥•.
16 بهمن 94 19:37
سلام مامان مهدیه عزیزم چه دختر نماز خونی دوچرخه هم مبارک ،عزیزم خصوصی داری
ترنم
20 بهمن 94 14:24
ای جونم قبول باشه خانم کوچولو
کیان
25 بهمن 94 13:56
سلام روزانا جون سه چرخت مبارک باشه خانوم من هم یک سه چرخه دارم مثل مال شما ولی هنوز بلد نیستم سوار بشم. راستی اینیکه گفته بودید تو کیش اصلا تنوع نداره برام جالب بود تا حالا از زاویه شما به کیش نگاه نکرده بودم