روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

تولد سه سالگی

1395/12/28 15:27
نویسنده : مامان مهدیه
531 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عشقم

از چندروز قبل تولد بهم میگفتی هروقت تولدم شد بهم بگو عشقم تولدت مبارک.

قربونت بشم الهی که روزبروز بلاتر میشی.از فهمیدگیت هرچی بگم کم گفتم.

بخاطر وجودت روزی هزاران بار خداروشکر میکنم.زیبای من تولدت مبارک

روز جمعه 27 اسفند 95 ساعت 6غروب تولدت بود .امسال برای تولد عمه ها و مامان جون بودن 

خیلی خوشحال شدیم از اومدنشون.

دختر خوشگلم سه سالگیت هم با سلامتی به خیر گذشت.برات بهترینهارو آرزو میکنم

امیدوارم همیشه شاد باشی و لبت خندون

تم تولدت سوفیا بود .مهمون زیاد نداشتیم ولی روز خوبی بود.با دوستات خوش گذشت

 

26 اسفند تولد بابا

 

پسندها (5)

نظرات (2)

کیان
25 تیر 96 15:09
سلام روزانا جون وای ببخشید خیلی وقت ود بهت سر نزده بودم .میدونم دیگه برای تبریک گفتن تولدت خیلی دیر شده. ببخشید. ولی با این حال عکسهای تولدت خیلی زیبا بود با اون لباس قشنگ مثل فرشته ها شده بودی

24 فروردین 98 20:05
عزیزمممممم
تولدت مبارک💗💗
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون عزیزم❤