روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

18 ماهگی

1394/6/28 13:35
نویسنده : مامان مهدیه
903 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک زیبایم دیروز 27 شهریور 18 ماهت تموم شد.خوشگل من هرروز خوشگلتر و نازتر

میشی.الان خیلی خوب حرف میزنی تقریبا همه کلمات بخوبی تلفظ میکنی.هیچ چیزی هم 

فراموش نمیکنی اگه یه قولی بهت بدم تا انجام ندم یادت نمیره.عاشق دریایی  جمعه ها 

میبریمت دریا آب بازی.تکیه کلامت چرا، وقتی بهت میگم روزانا این کارو نکن خیلی بامزه چندبار

تکرار میکنی چرا.

کلی شعر بلدی.شعر یه توپ دارم، اقا پلیسه،عروسک من، حسنی ...خیلی هم با مزه و با اهنگمیخونی.خلاصه خیلی جیگری.

این ماه رامسر هم رفتیم که تو پست قبلی گذاشتم.عکسای خوشگلتو که این ماه گرفتی برات میذارم.

29 مرداد تولد نیتا جون دختر خاله سپیده دوست مامان.خیلی بهت خوش

گذشت.از اونروز حرف تولد میشه میگی نیتا

پارک سرپوشیده برج صدف.البته پارک که نه بخاطر گرما یه محیط بسته

شبیه پارک.با نیتا جون و مامانش رفتیم.کلی ذوق کردی.اولین بار بود استخر

توپ رفته بودی.

وقتی از بیرون میایم سریع میری تو آسانسور یه جای مخصوص داری

نفسن عاشق ماکارونیه.اینجا نمیذاشتی جمع کنم آخر با دیس گذاشتم جلوت

عشقم از خواب پا شده حوصله نداره.داری نون میخوری

جمعه 20 شهریور رفتیم ساحل دامون قرار بود فقط پاهاتو آب بزنی 

ولی مگه میشد نگهت داشت.بابات هم خیس شد

روزانا گلی در حال شیطونی

تو این ماه یهو یه دندون پایین 2تا بالا دراوردی.حالا 8تا دندون داری 

 

بازار مرجان.خسته شدی یهو دیدیم رفتی یه گوشه نشستی

دیروز 27 شهریور عسل خانومو بردیم دریا.ساحل سیمرغ سه نفری رفتیم

شنا.کلی بهت خوش گذشت.چون خیلی گرم بود برای اینکه نسوزی زیر

مایو بلوز تنت کردم

یهو جوگیر میشدی.اینجا داشتی میوفتادی 

دیشب کیک درست کردم.بعد هی گفتی شمع.شمع 1سالگیتو برات گذاشتم

چندبار خاموش کردی.روشن کردیم.خوشت اومده بود

دختر خوشگلم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی

18 ماهگیت مبارکبوس

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان ساناز
29 شهریور 94 9:14
واااااااای چه کیک خوشمزه ای ..... مبارک باشه الهی همیشه شاد و خندان باشی
مامان مهدیه
پاسخ
قربونت.مرسی که به ما سرزدی
مامان هانیه
29 شهریور 94 20:02
18 ماهگیت مبارک عزیزدلم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نفیسه
12 مهر 94 13:13
همیشه به سفر !