روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

عید 95

1395/1/11 11:09
نویسنده : مامان مهدیه
431 بازدید
اشتراک گذاری

 دومین نوروز زیبا با گل زیبایم

نتیجه تصویری برای تبریک سال نو

 

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار
با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ”
با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”
شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید
تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . . .

نتیجه تصویری برای تبریک سال نو

 

لحظه تحویل سال یکشنبه 8و 12 ثانیه بود.امسال عمو محمود و زن عمو روشنک مهمونامون

بودن.روزانا خانم لحظه سال تحویل خواب بود.لحظه قشنگی بود هرسال موقع سال تحویل

خیلی دلم میگیره.دوری از خانواده خیلی سخته.حالا امسال خوب بود که مهمون داشتیم.

مهمونامون از 28 اسفند اومدن تا یکشنبه 8 فروردین رفتن.من فقط اول فروردین نرفتم سر کار

بقیه روزها سر کار بودم. بابا تعطیل بود .بعضی روزها خونه میموندی و خونه مامان جونی 

نمیرفتی.

هر شب بیرون بودیم.امسال کیش خیلی شلوغ بود.خیابونها خیلی دیدنی بود.مسافرها با

ماشین اومده بودن.کنار خیابونها مینشستن یاد شمال افتاده بودم.بازارها که اصلا نمیشد

راه رفت از بس شلوغ بود.

با عمو اینها خیلی خوش گذشت.عروسکم هم خیلی باهاشون جور شده بودی.

به زن عمو روشنک میگفتی زن عمو روشنه.وقتی رفتن تا دوروز یاد اونا بودی.

هوا کیش خیلی عالیه.اینم عکسهای این مدت

 

سبزی پلو ماهی شکم پر شب عید

روز عید روزانا خانم خواب آلود.تزیین تولد هنوز رو دیوارها بود

 

شیطونیهات تو مغازها

 

 

اینم از شاهکارهات

 

 

امیدوارم سال خوبی در کنار هم داشته باشیم

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان هانیه
19 فروردین 95 15:41
سلام روزانا جونم سال نوت مبارک،ان شاالله سالی پر از شادی و برکت داشته باشی