روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

تولد یک سالگی

1393/12/27 9:54
نویسنده : مامان مهدیه
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من دختر قشنگم یک سالش تموم شد باورم نمیشه.چقد زود گذشت انگار دیروز بود که یه عروسک کوچلو بدنیا اومده بود.

عشق کوچولوی من تولدت مبارک  همسر عزیزم تولدت مبارک

نتیجه تصویری برای شکلک تولدت مبارک نتیجه تصویری برای شکلک تولدت مبارک

         

دیشب برای نفسم تولد گرفتم.خیلی خوش گذشت با دوست های خانوادگیمون عمو کوروش،خاله صدیقه،عمو علی،خاله مریم و امیرعلی کوچولو و مامان جون کبری بودیم.

پارسال شب چهارشنبه سوری بود که روزانا جون بدنیا اومد امسال هم شب چهارشنبه سوری که تولد بابا رضا هم بود برای خوشگلم و باباش تولد گرفتیم.

نتیجه تصویری برای تبریک تولد به همسر    نتیجه تصویری برای تبریک تولد به همسر

خیلی غر غر میزدی نمیزاشتی ازت عکس بگیرم.نتونستم عکس های خوب ازت بگیرم.

برامون رقصیدی

دخترم خیلی لوس و بامزه شدی تا میخوای جلب توجه کنی میگی اووه. میدونی ما اینطوری میخندیم 

خیلی با هوشی تازگیا هرچی میگیم و هرکاری میکنیم میخوای تکرار کنی.دستمال میگیری سرامیکو پاک میکنی جارودستی میکشی.لباسهاتو بهم میریزی.

امروز دخترکم تو خواب عمیق بودی چون دیشب خیلی دیر خوابیدی مجبور شدم بیدارت کنم.بردیمت واکسن زدی زیاد درد نداشت فقط وقتی خوابوندمت رو تخت گریه کردی.قدو وزنتم خیلی خوب بود قدت 82 وزن 11 کیلو .خانم ماما گفت خیلی خوب رشد کردی.خداروشکر

من و بابا برای کادو تولدت یه حساب آتیه صادرات باز کردیم که ماهانه به حسابت پول بریزیم.

دخترم خیلی دوست دارم وبرات آرزوی خوشبختی و سلامتی میکنم.تو روز تولدت دعا میکنم زودتر شرایط جور بشه بریم شهر خودمون رامسر.بخاطر تنهایی دخترکم خیلی ناراحتم.   

دخترم یه ساله که تو اومدی          که منو به خنده مهمونم کنی

  که غمو از دل من برونی و مرهمم باشی و درمونم کنی

     وقتی بیرون می زنم از خونه مون                 تویی که همیشه دنبال منی

      می رم و دلم کنارت میمونه                     دخترم امید هرسال منی    

       دخترم الهی صدساله بشی                   منم و خدا و این یه خواهشم

  که تو باشی پیش چشمام تا ابد                        دخترم عزیز من گل رزم                                                                                   تولدت مبارکشکلکـــْـ هایِ هلــن

 

همسر مهربانم تولدت مبارک

   

 

                                                                                                                       

27اسفند جوجه طلایی رفته واکسن 1سالگی بزنه

موقع چمدون بستن برای سفر رامسر رفتی تو چمدون بعدش همه رو بهم ریختی 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)