روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

24 ماهگی

1394/12/27 11:42
نویسنده : مامان مهدیه
638 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عشقم

نفسم تولدت مبارک

                                             زیبایم هستی ام تولد مبارک

             تولدت مبارک 

 

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (3)

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (10)

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (14)

 

دختر خوشکلم دوسالگیت مبارک.انگار دیروز بود بدنیا اومدی.فردا میخوام برات تولد بگیرم.

این روزها سر کار خیلی شلوغم نزدیک عید حتی روزهای تعطیل هم سرکارم.ولی سعی کردم 

یه تولد کوچیک برات بگیرم.

خیلی دوست دارم.هرروز بیشتر عاشقتم.دیشب تولد بابا بود .میخواستم براش تولد بگیرم 

ولی نشد .حالا تو عید یه روز سعی میکنم براش کیک درست کنم.دیگه درگیر کارهای تولد 

عشقم هستم.

 

                                                                         همسر عزیزم

بابای مهربون      

                         تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (10)

عاشق هردوتونم                             دوستتون دارم   

پسندها (4)

نظرات (3)

biiitaaa
27 اسفند 94 13:20
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد
مامان هانیه
28 اسفند 94 17:44
تولدت مبارک روزانا جونایشالا زیر سایه مامان و بابای مهربونت همیشه شاد و سلامت باشی گلم
ᓄـاـᓄـان
8 فروردین 95 17:16
سال نو مبـــارک مامانی...بوس قند عسلمو