روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

13ماهگی

1394/1/27 15:20
نویسنده : مامان مهدیه
643 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلایی امروز 13 ماهش تموم شده.دختر خوشکلم 1ماه بزرگتر شده.

از وقتی از رامسر اومدیم بعد عید سرما خورده بودی خیلی ضعیف شدی الان چند روز خداروشکر خوب شدی.

این روزها خیلی غرغرو شدی فک میکنم بخاطر سرما خوردگیت بوده.دندونهات همخیلی اذیتت میکنه.

دخترم عاشق بیرونه.وقتی میریم بیرون کلی خوشحالی.دیشب رفتیم پارک

خیلی ذوق میکردی.همش دوست داشتی بری تو فواره.ولت میکردم بدو میرفتی سمت آب.وقتی میخواستیم برگردیم گریه میکردی.

بعدازظهر که میریم خونه بازی میکنی بعد میخوابی.دیشب تا ساعت 9 خوابیدی

چون خونه پرستارت کم میخوابی.

خانم رضا پور میگه همش دوست داری تو کریر باشی اونم تکونت بده.امروز 

میگفت خیلی بیحوصله بودی.

الان که دارم برات مینویسم خیلی دلم برات تنگ شده.لحظه شماری میکنم که

ساعت4 بشه بیام دنبالت.وقتی میبینمت تمام خستگیهام از بین میره.

دخترکم خیلی نگران رفتارتم.همش میترسم از اینکه از هم دوریم از لحاظ رفتاری

دچار مشکل بشی.سعی میکنم وقت بیشتری برات بذارم.عروسک کوچولورو به

خدا سپردم.از خدا میخوام کمکم کنه یه دختر خوب تربیت کنم.

عاشقتم عزیزم

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (1)

مینا مامان نازنین زهرا جونی
9 اردیبهشت 94 22:53
سلام مهدیه جون.ماشالا چه دخمل نازی خدا براتون حفظش کنه.خیلی ممنون که بهمون سر زدید بازم منتظرتون هستم.