روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

29 ماهگی.مرداد 95.روز دختر

1395/5/28 10:34
نویسنده : مامان مهدیه
719 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم خوشحالم که یک ماه خوب دیگه به سلامتی پشت سر گذاشتی.

این ماه دوتا تولد داشتیم.تولد نیکان جون 5مرداد و تولد نیتا جون 19مرداد که جشنش

22مرداد بود خیلی بهت خوش گذشت.

همچنین تولد خاله صدیقه دوست خوبمون که شما خیلیدوسش داری.

14 مرداد هم روز دختر بود.فرصت نشد برات بنویسم.زیباترین دخترم روزت مبارک.

دختر داشتن حس عجیبیه.من همیشه آرزوم بود دختر داشتهباشم که خدا آرزومو برآورده کرد.

خدارو شکر بخاطر وجود عروسک خوشگلم.برات کیک درست کردم .

شام خونه السا جون بودیم و با هم کلی ذوق کردین برای شمع فوت کردن.

19 مرداد خاله لعیا دوست قدیمی من از اصفهان اومد پیشمون چند روزی مهمونمون بود

یه روز با هم پلاژ رفتیم.بهت خوش گذشت

 

یه روز با السا جون رفتیم جشنواره کودکان برنامه خاله سارا و عمو شادان

دوتاییتون از یه عروسکهایی به شکل دندون بودن ترسیدین

30تیر تولد خاله صدیقه.همه تولدها فک میکنی تولد خودته

تولد نیکان جون یه روز گرمو شرجی.ساحل مرجان

خیلی گرم بود ولی خوش گذشت

 

تولد نیتا جون که خیلی عالی بود.نیتارو خیلی دوست داری.

کیک که برای روز دختر درست کردم.یسری عکسها که خونه السا گرفتیم

فعلا ندارم بزارم.بعدا میزارم

اینم از کادوهای روز دختر که منو بابا برات خریدیم

یه جمعه خیلی گرم که رفتیم سمت کلبه هور و کشتی یونانی.از گرما سریع برگشتیم خونه

روزهای زوج میرم باشگاه.عروسکم با بابا میری بیرون و کارناوال بچه ها که بهش میگی 

ماشین کودکانه.فقط از تو ماشین نگاهشون میکنی.از نزدیک از عروسکها میترسی

از وجود دختر زیبایی مثل تو واقعا خوشحالم .

 

 

عاشقتیم من و بابا

پسندها (8)

نظرات (2)

کیان
14 شهریور 95 12:29
روزانا جون چقدر خوشم میاد با وجود اینکه 7 ماهی از دوستت کوچکتر هستی ولی ماشاالله کلی از اون درشت تر شدی افرین بتو معلومه که غذا های مامانی رو خوب میخوری بزار یک دونه هم به تخته بزنم چشم نخوری. تق تق تق راستی روزانا جون عروسک که ترس نداره به آدم آسب نمیزنه من برعکس شما از آدما میترسم شبها با بابای میریم شهر بازی تونل وحشت اصلا نمیترسم خیلی حال میکنم ولی از بچه هایی که نزدیکم میشن دوری میکنم
مامان مهدیه
پاسخ
آره ماشالا روزانا از همسن هاش بزرگتره.ممنون
کیان
27 شهریور 95 11:36
خاله جون پسر ها شجاع تر نیستند دختها عاقل تر هستند الکی خطر نمیکنند
مامان مهدیه
پاسخ
شاید