روزاناروزانا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

فرشته زیبای من روزانا

روز پدر

1395/2/2 12:32
نویسنده : مامان مهدیه
2,707 بازدید
اشتراک گذاری

به یاد پدر مهربانم

 

 تقدیم به آنانی که پدر از دست داده اند،

 

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو...

🕯تو کجایی پدرم...؟!

🕯آنقَدَر حسرت دیدار تو دارم که نگو...

🕯بسکه دلتنگ تو ام ،از سر شب تا حالا...

🕯آنقَدَر بوسه به تصویر تو دادم که نگو...

جانِ من حرف بزن!

امر بفرما پدرم.❣

آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو...

کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست

آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم که نگو...

پدر ای یاد تو آرامش من...!

امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!

جانِ من زود بیا

بغلم کن پدرم

 

 

پدر عزیزم روحت شاد و یادت گرامی

امروز 2اردیبهشت روز پدر و تولد حضرت علی به همه پدرها تبریک میگم.

همسر عزیزم روزت مبارک

دختر خوشگلم دیشب به باباش یه ساعت خوشگل و دوتا جوراب کادو داد.

بابا کلی خوشحال و غافلگیر شد.

پسندها (8)

نظرات (3)

کیان
4 اردیبهشت 95 10:06
روزانه جون تو این مدتی که که من تنبل شدم ماشالله شما چه فعال بودی کلی مطلب گذاشتی. میبخشی که دیر به دیر بهت سر میزنم . خدا بابا بزرگتو رحمت کنه روحش شاد راستی تولدتم که بهت تبریک نگفته بودم . تولدت مبارک البته با کلی تاخیر
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی کیان جونم
کیان
14 اردیبهشت 95 13:40
خاله قزوین کجا کیش دوست داشتنی کجا
مامان مهدیه
پاسخ
تشریف بیارین.خوشحال میشیم
مامان آنیسا
23 اردیبهشت 95 14:39
روح پدرتون شاد و گرامی دست روزانا جونم درد نکنه که به باباجونش کادو داده